Για το βιβλίο – Θοδωρής

Δεκ 14, 2010 by     0 Σχολια    Κατηγορία: Διαφορα

Καλημέρα,

Ευτυχώς που κάποιος έκανε την αρχή για αν ομαδοποιήσουμε λίγο τις σκέψεις και τις ιδέες μας.

Πρώτα μερικές σκέψεις μου πάνω στην έκδοση του βιβλίου και όπως και ο Χριστόφορος οργάνωσε τις δικές του σκέψεις θα σας πω εγώ μερικές ιδέες:

Για να πετύχουμε να τυπωθεί κάτι σε χαρτί και CD πρέπει να υπάρχει ισόρροπη ανάπτυξη και των δύο χρήσεων/λειτουργιών του βιβλίου χωρίς να παραγκωνίσουμε καμία και για να γίνει αυτό μπορούμε να φτιάξουμε ένα Βιβλίο σύνθετο – πολυεπίπεδο. Δηλαδή να ορίσουμε ενότητες – θέματα και για κάθε μία να προηγείται (ίσως γραμμένο και με άλλο χρώμα μελάνι) ένα μέρος με εμπειρίες -αναμνήσεις και να ακολουθεί η θεωρητική – εκπαιδευτική – κοινωνιολογική προσέγγιση – ανάλυση. Τέλος ένα τρίτο μέρος σε κάθε θέμα με «συμπεράσματα» που να πατάνε πάλι σε εμάς και τις τωρινές μας εμπειρίες χωρίς να γίνει όμως αυτοβιογραφία του καθενός μας. Αυτά αν θέλουμε να τυπωθεί αλλιώς υπάρχει και η Internetiκη εκδοχή του βιβλίου σε blog ή site με τα πάντα μέσα, εμπειρίες, απόψεις φωτο, αναλύσεις κλπ.

Η δουλειά είναι πάρα πολλή και άρα δεν αρκεί μία ομάδα για την έκδοση άλλα πολλές δηλαδή:

  • Ομάδα 1: Σχεδιασμού-Συντονισμού εφαρμογή των κοινά αποφασισμένων σχεδίων και
    συντονισμός των λοιπών ομάδων και συναντήσεων
  • Ομάδα 2: Επιμέλεια κειμένων και σύνθεση (ίσως υπό ομάδες για κείμενα
    εμπειριών και θεωρητικών)
  • Ομάδα 3: Οργάνωση ψηφιακού υλικού φωτο video και παραγωγή cd
  • Ομάδα 3: Design έκδοσης εκτύπωση κλπ.
  • Ομάδα 5: Προώθηση εύρεση χορηγών δύκτιο πωλήσεων διανομή.

Κάποιες ομάδες χρειάζονται από την αρχή ενώ κάποιες προς το τέλος. Οι ομάδες πρέπει να συναντιόνται τακτικά και όλες οι ομάδες μαζί επίσης (ένα μέλος αντιπρόσωπος είναι αρκετό).

Θα κάνω και την αρχή με μερικές γρήγορες απαντήσεις στα ερωτήματα – σημεία της Σίσης:

  1. Το σχολείο μου τότε ήταν όλος ο κόσμο μου, οι φίλοι, οι φίλοι-δάσκαλοι
    περίμενα κάθε πρωί πότε θα πάω στο σχολείο και στις διακοπές πότε θα γυρίσω
  2. Η εμπειρία του τότε με έκανε και νοιώθω μέρος μιας ιδιαίτερης
    «οικογένειας» ή elite μέρος ενός super-«πειράματος» ευτυχισμένων παιδιών –
    ανθρώπων. Το μυαλό και τα αυτιά μου είναι πάντα ανοιχτά για νέες ιδέες
    απόψεις πάντα σεβόμενος τις απόψεις των άλλων. Η δημοκρατία με την
    ουσιαστική της σημασία, όχι του αποκλεισμού της μειοψηφίας άλλα του
    καλύτερου αποτελέσματος για τους πολλούς για όλους, είναι κομμάτι τις
    καθημερινότητας μου.
  3. Αυτά που θυμάμαι από το σχολείο είναι πάρα πολλά έτσι τις
    εικόνες/παραδείγματα/εμπειρίες μου θα τις χωρίσω σε υποκατηγορίες:

    • Μάθημα αναλαμβάναμε μόνοι μας όποιος ήθελε με όποιον ήθελε την παρουσίαση του μαθήματος της επόμενης στους άλλους π.χ. γεωγραφία αναλαμβάναμε μια χώρα 2-3 άτομα που ετοιμάζαμε μια εργασία για όλους τους άλλους δουλεύαμε στο σπίτι χωρίς να το καταλαβαίνουμε.
    • Παραστάσεις θέατρο μουσική καραγκιόζης εκθέσεις τα ζούσαμε τα διασκεδάζαμε π.χ. Παράσταση με την αρχαία Ρώμη και το φτιάξιμο του σεναρίου για το έργο «Μια νύχτα στην Πόλη» αλλά και η ΕΡΤ 3 (πολύ πρώτου γίνει αυτό το κανάλι)
    • Κατασκευή της καντίνας (την χτίσαμε εμείς με το Νίκο το Δάσκαλο) και λειτουργίας της
    • Διαγωνισμός μαγειρικής αγόρια – κορίτσια
    • Κατασκευή ραδιόφωνου και μαθήματα φωτογραφίας
    • Ποδοσφαιρικός αγώνας εναντίον σχολής «ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ»?
    • 5θημερη εκδρομή στην Ακράτα.
  4. Τι με στεναχώρησε: Όταν φεύγαμε για διακοπές ήταν μαύρη μέρα, όταν πήρα
    αποβολή (όλη η ιστορία μέχρι το σχολικό που έφευγε την επόμενη και εγώ δεν
    ήμουνα μέσα), οι πρώτες μέρες στο σχολείο (πήγα στην 3η) μέχρι να ενταχθώ
    στην παρέα, οι δυσκολίες προσαρμογής στην πρώτη τάξης του Γυμνασίου.
  5. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δημοκρατικότητας όπως είπα και στο 2. είναι
    αυτό το εγχείρημα το βιβλίο που πάμε να γράψουμε 150 άτομα μαζί. Επίσης
    πρέπει να πω ότι όλα όσα κάναμε, οι συνελεύσεις, τα μαθήματα, οι ομάδες, οι
    δράσεις είχαν πάντα το στοιχείο του χιούμορ και του αυτοσαρκασμού π.χ.
    Πήγαμε στο Ζωγράφο-Τραγουδιστή, σάν σχολείο πρότυπο για ένα γλυκανάλατο
    τηλεοπτικό σόου, και κάναμε μπάχαλο όλο το στούντιο σκίσαμε τα μαξιλάρια
    που βάση σεναρίου έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε για μαξιλαροπόλεμο και γέμισε
    παντού πούπουλα (θυμάμαι ακόμα το γέλιο των φίλων μου).

Ας αρχίσουν οι … Ιστορίες

Θοδωρής


Σχολιάστε το Άρθρο

Πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να σχολιάσετε.